ASSISTENTTI APUNA ARJESSA

Moredon assistentti tulee avuksesi arjen pieniin ja suuriin askareisiin.
Säästät aikaa ja pääset keskittymään itsellesi olennaisempiin tehtäviin.

Yhdessä olemme enemmän. Assistentin tavoite on tuoda sinulle arkeesi lisäarvoa, aikaa ja tuloksia.

Olemme avuksi yksittäisissä pienissä asioissa tai kumppanina arkesi pyörittämisessä pidemmän aikaa. Assistenttipalvelu on erinomainen vaihtoehto jos et ole vielä valmis palkkaamaan työntekijää tai tarpeesi on satunnainen.

KÄÄNNY PUOLEEMME ARJEN HAASTEISSA

Meiltä sujuvat muunmuassa:

  • puhelimeen ja sähköpostiin vastaaminen
  • asiakaspalvelu
  • kiireapu, niin toimistolla kuin myymälöissä
  • alustavat kirjanpitotyöt, kuten verkkokaupan tositteiden kerääminen
  • inventaariot
  • tiedonkeruu ja jäsentäminen
  • dokumenttien laadinta ja hallinnoiminen
  • budjetointi
  • projektien johtaminen
  • prosessien auditointi
  • prosessien kehittäminen
  • mystery shopping

MEILLÄ ON KOKEMUSTA

Assistentin vahvuus on monipuolinen kokemus asiakaspalvelun arjesta sekä tilaus-toimitusketjusta ja projekteista.

Kokemusta löytyy tuotannonsuunnittelusta, projektisuunnittelusta, markkinoinnista, prosessien ja järjestelmien kehittämisestä, budjetoinnista ja dokumentoinnista.

MEILLÄ ON OSAAMISTA

Asiakaspalvelusta, tilaus-toimitusprosessista, LEANista, ISO9001:sta.

 Office 365, Yammer, iZettle, Isolta Arkhimedes, Tilauskone.com, MyCashflow.fi, WordPress, Woocommerce, Suomalainenverkkokauppa.fi, Facebook, LinkedIn, Instagram, G10, Basware, Mepco…

LESS STRESS - MORE DO

Moredolla panostetaan asiakassuhteisiin.
Kaiken palvelumme ydinajatuksena on tuottaa sinulle lisäarvoa ja vähentää stressiäsi.
Vapauttaa aikaasi omalle ydinosaamisellesi ja tuottavalle työlle.

  • hilma@moredo.fi
  • 0400 145 876
  • Hilma Larkela

Moredo Partner tmi
Hilma Larkela

Yhteistoimisto Huippu
Rieskalähteentie 55-57
20300 Turku

Y 1997461-4

YHTEISTYÖSSÄ:

Seuraa meitä myös somessa: